۱۳۹۰ آبان ۳, سه‌شنبه

گرین کارت جنایتکار تهرانی

به قول قدیمیها قیافه این به تنهای فقط ۶ ماه حبس داره چه برسه به سوابق این الدنگ که بدون تردید حبس ابد هست   

متاسفم برای امریکا و کشورهای که مثل  امریکا این جانیان و جلادان خونخوار رو در کشورشون راه میدهند  ،اقامت میدهند ،و ....اما به دانشجوی نخبه ویزا تحصیل نمیدهند که میخواهد دنیای بهتری برای من شما و ...بسازد .
متاسفم برای امریکا و کشورهای که  مثل  امریکا این جانیان و جلادان خونخوار رو در کشورشون راه میدهند  ،اقامت میدهند ،و ....اما به پناهنده ای که از دست همین جانیان ،جنایتکاران ،به آنها پناه آورده اجازه یک زندگی بدون دردسر نمیدهند ..
و و و ....
لعنت به ذات شما سیاستمداران هزار چهره که به خاطر منافع خودتون با جان ،مال .و سرنوشت هزاران هزار انسان بازی
میکنید ...

عکس از ایران من


۱ نظر:

  1. من با تو موافقم ، همه چیز به منافع خودشون بستگی داره و باید به نفع اونها باشه اگر کسی برعکس این عمل کار کند از سر راه برش میدارند
    ولی من تعجب میکنم چطور با عکس عمامه دار تونسته گرین کارت بگیره و یک دانشجو با کروات که عکس داشته باشه میخوان به یک جای گیر بدند!!!!؟؟؟؟؟

    پاسخحذف

لطفا نظرات خود را بیان بفرمایید